Friday, June 15, 2012

Surat Kakitangan KUIN Kepada Menteri Besar Terdedah! KUIN Dipenuhi Penyeleweng!


Sepucuk surat 8 helaian telah terdedah. Di dalam surat berkenaan, diceritakan secara panjang lebar tentang apa yang berlaku di KUIN melibatkan beberapa orang pegawai penting. Pendedahan terbaru ini semakin mendedahkan perbuatan jahat melibatkan pemimpin-pemimpin dan proksi PAS dalam KUIN yang selama ini cuba dilindungi oleh PAS Kedah dan PAS Pusat.
Surat itu juga mendedahkan bagaimana Menteri Besar Kedah telah dibohongi oleh Rektor KUIN, Dr. Jamil Osman dalam banyak perkara, termasuklah penyalahgunaan kuasa melantik sanak saudaranya dengan jawatan serta gaji besar di KUIN sekalipun KUIN tidak mendapat sebarang faedah daripada perlantikan tersebut bahkan mengalami kerugian besar.
Sebelum ini, kedahan69ers.com telah menyiarkan tiga posting berkenaan KUIN dan masalah penyelewengan yang berlaku di dalamnya. (BACA DI SINI, DI SINI dan DI SINI).
Ironinya, ketiga-tiga posting berkenaan mempunyai kandungan yang hampir sama dengan isi surat kakitangan KUIN yang telah terdedah ini.
Biarpun terdapat pihak-pihak tertentu yang kelihatan KUAT MELOMPAT berikutan pendedahan-pendedahan yang dibuat sambil menyifatkan penyiaran posting-posting berkenaan sebagai satu fitnah, kehadiran surat berkenaan, mengesahkan ketiga-tiga posting yang kedahan69ers.com buat mempunyai asas yang sangat kuat.
Sudah sewajarnya Menteri Besar Kedah bertindak pantas menangani masalah ini selain meminta SPRM untuk masuk ke KUIN bagi membersihkan kepala-kepala penyangak yang cuba menyamar sebagai orang alim walaupun hakikatnya mereka adalah perompak dan penjarah terhebat!

http://kedahan69ers.com/?p=2074

No comments:

Post a Comment