Thursday, December 27, 2012

GAMBAR INI BUATKAN PENYOKONG PAS BOLEH PENGSAN DAN MERACAU MACAM ORANG GILA




Sebelum ini, penganut-penganut PAS selalu mnghentam UMNO dan BN kononnya pemimpin-pemimpin UMNO tidak boleh menjadi imam. Bersempena lawatan TPM ke Sekolah Pondok Pak Ya di Padang Lumat, Yan, Kedah, Timbalan Presiden UMNO merangkap Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yasin telah mengimamkan solat Maghrib di surau Pondok Pak Ya yang merupakan sebuah sekolah pondok yang sangat terkenal di bumi Kedah kerana banyak melahirkan para ilmuan Islam.
Lebih menarik lagi, bekas Timbalan Pesuruhjaya PAS Kedah iaitu Datuk Hj Mohd Muslim b. Othman (no 1) serta mantan Ketua Pemuda Pas Kedah yang kini menjadi Setiausaha Lembaga Tadbir Pondok Pak Ya iaitu Ustaz Najib Fahmi b. Yahya serta para Pengetua Sekolah Agama Rakyat dan Maahad Tahfiz di seluruh Kedah dan pelajar-pelajar Pondok Pak Ya turut mnjadi makmum. Jadi kepada penganut-penganut PAS sekalian,
"Maaf la noo...bukannya nak riak tapi gambar ini dikeluarkan bagi menangkis tohmahan kalian yang selalu memfitnah kononnya para pemimpin UMNO tidak boleh menjadi imam solat..."
 
WE LEAD.....
Kredit kepada http://mymassa.blogspot.com

No comments:

Post a Comment